Direktlänk till inlägg 21 oktober 2008

Hej.

Av Miss Vader - 21 oktober 2008 11:03

Hej.

Då var det dags igen, dags att skriva blogg. Det har nästan blivit som ett beroende, jag gillar ju att sitta vid datorn sen är det faktiskt väldigt skönt att skriva av sig.

Nästan lika skönt som rosa är vackert. Jag bara älskar rosa, det har jag alltid hjort men nu på senare tid har älskandet blivit till galenskap. Jag är helt enkelt Rosadalen, så numera klär jag mig i rosa istället för svart och jag måste erkänna att färgen man bär påverkar ens humör.

Rosa är så härligt trevligt liksom. Men gud vad jag tjatar om rosa!

Ni måste tro att jag har lite att göra på dagarna och det stämmer faktiskt. Jag har extremt lite att göra. Kanske är det därför jag lagt märke till så mycket när det gäller rosa?

Men det börjar arta sig kan jag stolt skriva! Jag har fått nya vänner och har börjat njuta mer av livet. Men det vet ni ju redan? Jag ville ändå skriva det, visst är jag busig!


Men nog tjatat om rosa, det är väl nu jag borde skriva om något vettigt? Som till exempel...

Jag vet fan inte vad jag ska skriva om som är vettigt! När jag inte sitter och ska skriva blogg så kan jag komma på massa vettiga saker att skriva, men nu står det bara still! Det här suger!

Kanske är jag bara... konstig? Ja, det är jag faktiskt. Det skulle ni förstå om ni verklogen lärde känna mig och min dåliga humor... blaha på mig! Kanske ska skriva lite om vad jag ska göra idag? Ja, det låter väl som en bra idé! Eller jag vet inte men jag testar det i alla fall.


Jag sitter ju just nu hemma och klottrar på bloggen som ni säkert redan vet. Och resten av dagen ska jag också vara hemma på grund av den här jävla magen! Men jag slipper i alla fall stå och stirra på en deg som blandas... men ska väl försöka hitta på något.

Jag har ju blivit så fruktansvärt social numera så jag vill helst dra in till stan och leka med någon. Det låter väl kul? Vill du komma och leka med mig?

Tänkte väl det.


And I'm out. Peace.

// Barbie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miss Vader - 20 april 2013 22:38

Tänkte först att man kanske kunde göra som med blogg.se och liksom göra så att man direkt kommer till den nya bloggen istället för till denna men nej då! Så gör så att jag slänge upp en länk igen!   Min blogg om funderingar, asperger och alla möj...

Av Miss Vader - 11 mars 2013 11:41

För er här i världen som missat det så har jag blytt blogg till pinklyrics.blogg.se. Det har hänt mycket sen jag levde här senast, helt annorlunda ser jag ut! Så är ni nyfikna är det bara att snoka på den!   http://pinklyrics.blogg.se ...

Av Miss Vader - 7 november 2008 11:07

Mascara. Foundation. Ögonbryns penna. Det är de två jag använder mig mest av just nu. Jag ska snart köpa mig en ny dippliner, men när vet jag inte. Men jag vet en annan sak, jag insåg det för några veckor sedan. Jag är sminkberoende. Jag kan seriöst...

Av Miss Vader - 3 november 2008 11:06

Jag kan höra dem där utanför. De är alldeles utanför mitt fönster, precis som de är varje fredag och lördag kväll. De har druckit alkohol, det hör jag direkt. Men jag hör också att de spelar teater, de låtsas vara fullare än vad de egentligen är. De ...

Av Miss Vader - 24 oktober 2008 11:05

Satt i skolan i vårt omklädnings rum i över en halv timme idag. Detta gav mig i alla fall läge att utnyttja mina gratis sms. Inte så många kvar nu av dem dock... Men i vilket fall, nu till det jag började fundera över medan jag satt där och kollade ...

Omröstningar!

Hur gammal är du?
 12-16
 17-20
 Äldre

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Presentation

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Guestbook

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards